Pierwszy raz z...blogiem

Pierwszy.

Hej! Jestem tu nowa, więc jeśli chcesz mnie poznać to zapraszam do mojej zakładki "Poznaj mnie". 
Ten post chciałabym przeznaczyć na przedstawienie wam planu działania bloga Laurecja.

1.Post chcę dodawać raz w tygodniu prawdopodobnie w weekend.

2.Tematyką główną będzie makijaż i wszystko co z nim związane, oraz moda i lifestyle.


Makijaż. 

A więc
Dlaczego makijaż ? 
Można powiedzieć, że tzw.make-up to moje zainteresowanie oraz czynność, która sprawia mi ogromną przyjemność, jeśli jest taka możliwość to maluję każdego! Ponieważ uważam, że dobrze mi to wychodzi.







Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam tego użytkownika internetu 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mogę to bym chciał make-up przy spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga! Jedyną radą jaką mam dla Ciebie to żeby zdjęcia były większe. Zdecydowanie lepiej ogląda się wtedy makijaże i tak dalej.Będę trzymać kciuki kochana! Powodzenia! W wolnej chwili zapraszam do mnie http://patrycjateclaf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty